Maak makkelijk zelf gerechten uit Celebrity MasterChef Vlaanderen met de Philips Airfryer

Philips is opnieuw partner van Celebrity MasterChef Vlaanderen. Sérine Ayani en Titus De Voogdt inspireren met heerlijke gerechten bereid met de Philips Airfryer. Maak thuis zelf makkelijk MasterChef gerechten met de Philips Airfryer Combi XXL.

Philips Airfyer partner van Celebrity MasterChef Vlaanderen

Met trots kondigt Philips aan opnieuw partner te zijn van het succesvolle tv-programma 'Celebrity MasterChef Vlaanderen', een productie van Banijay Belgium voor Play Media. Dit programma biedt niet alleen een spannende wedstrijd onder de deelnemende chefs, maar ook een bron van culinaire inspiratie. Kijkers ontdekken nieuwe recepten of kooktechnieken waarmee ze thuis hun eigen grenzen kunnen verleggen.

Tijdens het programma gaan de chefs spontaan aan de slag met de Philips Airfryer Combi XXL. Deze Airfryer is voorzien van geavanceerde functies zoals een kerntemperatuurmeter en een bakaccessoire, waardoor je een breed scala aan gerechten met gemak en precisie kan bereiden.

"De Philips Airfryer Combi XXL is een ware revolutie in de keuken. Uitgerust met geavanceerde technologieën zoals de voedselthermometer en de unieke Rapid CombiAir-technologie van Philips, biedt dit apparaat ongekende mogelijkheden voor zowel ervaren hobbykoks als beginners. Met de Philips Airfryer streven we ernaar om koken eenvoudiger, gezonder en vooral vol smaak te maken. We moedigen gebruikers aan om thuis zelf aan de slag te gaan met de Philips Airfryer als betrouwbare sous-chef bij het bereiden van gevarieerde maaltijden." - Gijs Van Maele, Marketing Manager Philips Kitchen Appliances bij Versuni

Chefs aan de slag met de Philips Aifryer

Sérine Ayani en Titus De Voogdt, twee van de getalenteerde chefs van Celebrity MasterChef Vlaanderen, gaan in het programma aan de slag met de Philips Airfryer en hebben een aantal van hun recepten herwerkt voor een volledige bereiding met de Philips Aifryer.

Sérine bereidde een verrassend éénpansgerecht tijdens de Aifryer Challenge in het programma. Dit gerecht bestaat uit heerlijk geurende saffraanrijst, perfect gekruid gehakt, sappige tomaatjes, knapperige puntpaprika's, een vleugje verfrissende citroen en een subtiele kick van paprikapoeder.

Titus bereidde een gerecht met kalfskotelet op grootmoederswijze. Je kan het volledige recept met de Philips Aifryer klaarmaken.

“De Philips Aifryer is een veelzijdige keukenhulp. Of het nu een gezonder alternatief is of een tool om kruiden in te drogen of granola in te maken. Je kan er alle kanten mee uit.” Titus De Voogdt, chef Celebrity MasterChef Vlaanderen 2024
“Geen afwas, geen geuren en je moet niet de hele tijd achter je fornuis zitten. Wat kan een mens nog meer vragen? De Philips Airfryer is zo een handig hulpmiddel in de keuken! – Sérine Ayani, chef Celebrity MasterChef Vlaanderen 2024

Voor meer informatie en receptinspiratie, bezoek de Philips website: www.philips.be/masterchef.

Volg het programma via de socialemediakanalen van Philips @PhilipsHomeLivingBE #PhilipsAirfryerMasterChef en Play Media @play4_be @goplay.be #CelebrityMasterChefVl.

Over Celebrity MasterChef Vlaanderen

Celebrity MasterChef Vlaanderen is dit voorjaar opnieuw de smaakmaker van het voorjaar op Play4. In het tweede seizoen van het grootste reality kookformat laten 10 bekende amateurkoks zich van een hele andere kant zien. Ze rapen al hun moed bij elkaar, koken de sterren van de hemel en proberen de jury op alle mogelijke manieren in te pakken. Onversneden emotie, ontvlambare passie en doorgebakken volharding op een bedje van moed en afgewerkt met een zeste van bloed, zweet en tranen. Dat is waar deze culinaire afvalrace om draait. Onder toeziend oog van een driekoppige, getalenteerde en bovenal professionele jury met een ongezouten mening geven de chefs het beste van zichzelf en proberen ze de lekkerste gerechten op tafel te toveren. En dat allemaal tijdens een reeks beproevingen om duimen en vingers bij af te likken. De prijs? De felbegeerde titel van Celebrity MasterChef Vlaanderen 2024.

Download de Philips Aifryer MasterChef recepten hier:

Saffraanrijst met gegrilde groenten en gekruide gehaktballetjes.pdf

PDF - 1.0 Mb

Kalfskotelet Grand Mère met gebakken spruitjes, wortelen, en aardappel-knolselder gratin.pdf

PDF - 1.0 Mb

Krokante harissa kip met perzik-appel compote en gebakken aardappelen .pdf

PDF - 1.0 Mb

Voor meer informatie, contacteer:

Bij vragen, contacteer de persverantwoordelijke:

UPR Agency

Voor meer informatie over Versuni, contacteer:

Persberichten in je mailbox

Over Versuni Belgium

Het doel van Versuni is 'Turning houses into homes'. Het bedrijf is het huis van de merken Philips, Philips Walita, Preethi, Senseo, L'OR Barista, Saeco en Gaggia. Met meer dan 900 patenten op zijn naam omvat het portfolio van Versuni koffie- en keukenapparatuur, en huishoudelijke apparaten voor kledingverzorging, vloeronderhoud, een gezond binnenklimaat, en veiligheid in huis. Producten van het Philips-merk zijn onder andere de Philips Airfryer, Philips LatteGo espressomachine, Philips PerfectCare stoomgenerator, en Philips AquaTrio draadloze steelstofzuiger. Het hoofdkantoor van Versuni is gevestigd in Amsterdam, Nederland. Versuni heeft innovatie-, productie- en commerciële centra over de hele wereld, met vestigingen in meer dan 100 landen.