Styliste van Bridgerton actrice deelt haar geheim voor duurzame mode

Dearest Gentle Reader

In samenwerking met Philips deelt Rebecca Corbin-Murray, styliste van Bridgerton-ster Simone Ashley, haar tips voor duurzame mode, en toont ze hoe je jouw kleding duurzaam kan verzorgen met behulp van de Philips kledingstomer.

Duurzame mode wordt steeds belangrijker. Celebrity styliste Rebecca Corbin-Murray geeft advies over hoe je duurzaam navigeert in een trendgedreven modecultuur. Rebecca, die Hollywoodsterren zoals Priyanka Chopra-Jonas, Florence Pugh en Simone Ashley tot haar klanten mag rekenen, bundelt haar beste tips over hoe je de levensduur van jouw kleding kunt verlengen, hoe je kledingstukken kunt blijven gebruiken, en hoe je op een duurzame manier 'on trend' kunt blijven.

Aan de basis van de samenwerking ligt de Philips kledingstomer 3000 Series waarmee je tijd en middelen bespaart: Je stoomt veilig op alle stoffen, verwijdert maar liefst 99,9% van de bacteriën, en hoeft veel minder vaak je kleding te wassen of chemisch te reinigen. Deze krachtige kledingstomer van Philips verwijdert niet alleen effectief kreuken, maar blaast ook nieuw leven in je kleerkast en verlengt de levensduur van je kleding.

Rebecca's geheime tips voor een duurzame kleerkast:

1. Investeer in je kleding

"Ik hanteer kwaliteit boven kwantiteit als algemene regel wanneer ik kleding koop, en bij het stylen. Het is beter om te investeren in tijdloze basisstukken en een capsulecollectie aan te leggen die gericht is op hoogwaardige kwaliteit. Die gaat niet alleen langer mee, maar draagt ook bij aan een duurzame mode-ethiek. Investeer in klassiekers!"

2. Vermijd overmatig wassen of chemisch reinigen

"Wanneer ik op reis ben, hang ik kleren die ik gedragen heb binnenstebuiten op en gebruik ik de Philips kledingstomer 3000 Series om ze op te frissen. Overmatig wassen versnelt slijtage van stoffen en verkort de levensduur van je kleding. Overweeg in plaats daarvan om een kledingstomer te gebruiken. De Philips kledingstomer verwijdert niet alleen effectief kreuken, maar ook 99,9% van de bacteriën en dus geurtjes. Het zorgt ervoor dat je kleding fris en in goede conditie blijft terwijl je tijd en geld bespaart!"

3. Het is chic om te herhalen

"Minder items voor een coolere look. Met minder kledingstukken moet je creatiever zijn, en zal je dus een outfit samenstellen die je anders nooit bij elkaar zou matchen. Als ik op reis ga, begin ik altijd met een kledingrek. Ik hou van coördineren op kleur, en neem zo weinig mogelijk mee. Ik reis vaak van stad naar stad, waardoor omdat ik bij andere mensen ben of in een andere omgeving, ik makkelijk een look kan herhalen. Ik reis dus nooit ergens naartoe zonder een mijn kledingstomer - heel handig om kledingstukken tussendoor op te frissen en opnieuw te dragen."

4. Koop vintage of hou kleding bij die vroeg of laat vintage wordt

"Mode werkt in cyclussen en ik merk dat veel kledingstukken terug in de mode komen. Ik denk er twee keer over na vooraleer ik stukken uit designercollecties weggeef. Ik merk dat als ik ze bijhoud, ik ze snel een tweede leven kan geven. Een kledingstomer is een perfect om een item dat achter in je kast ligt op te frissen, en met een moderne twist te stylen."

5. De top vijf must-have kledingstukken

Dit zijn de top vijf kledingstukken die Rebecca niet zou willen missen, en de items die in elke capsulecollectie zouden moeten zitten:

1. Een wit overhemd met knopen: Heel veelzijdig en kan je makkelijk casual of chic stylen
  2. Je favoriete jeans van het moment: Jeans is altijd in, en is heel persoonlijk (ieder heeft een eigen pasvorm)
  3. Een klassieke broek: Met marineblauw of zwart zit je altijd goed, of het nu met wijde pijpen, een hoge taille of rechte pijpen is.
  4. Een trenchcoat: Handig voor verschillende weertypes, vooral op reis
  5. De LBD (little black dress): Kan je leuk combineren met een trui, t-shirt of blouse. Je kunt het overdag casual dragen of 's avonds om je op te kleden.
Over de samenwerking met Philips zegt Rebecca het volgende:
"Als modestyliste is een kledingstomer hét belangrijkste tool. Met de Philips 3000 Series fris je kleding heel makkelijk op, verwijder je geurtjes en 99,9% van de bacteriën, en hoef je minder vaak te wassen, waardoor kleding langer meegaat. Om on trend te blijven en duurzamer om te gaan met mode, koop je kledingstukken van goede kwaliteit en kan je leren hoe je een kledingstuk op meerdere manieren kunt stylen."

Over Rebecca Corbin-Murray:

Rebecca Corbin-Murray is een styliste uit Londen. Ze staat bekend als 'go-to' styliste voor Britse actrices en mag onder haar klanten sterren rekenen als Lily James, Priyanka Chopra-Jonas, Florence Pugh, Simone Ashley, Nico Parker, Gemma Chan, Raffey Cassidy en Salma Hayek. Ze heeft bijgedragen aan publicaties in Vogue (China, Italië), Glamour UK, Vanity Fair (VS, Italië), The Last Magazine en i-D Magazine. Rebecca Corbin-Murray werkte al samen met een aantal luxemerken waaronder Louis Vuitton, Tom Ford, Bulgari, Jimmy Choo, Burberry, Gucci, Patek Philippe en Swarovski. Ze verscheen al verschillende keren in de 'Most Powerful Stylists' editie van The Hollywood Reporter.

Over de Philips kledingstomer 3000 Series:

Deze compacte kledingstomer met inklapbare handgreep, verwijdert eenvoudig kreukels zowel thuis als onderweg. De stomer is klaar voor gebruik in slechts 30 seconden en levert continue stoom waardoor je kleding snel en makkelijk stoomt. Dankzij de OptimalTEMP-technologie in de metalen stoomplaat kan je veilig stomen op alle strijkbare stoffen.

De Philips kledingstomer 3000 Series is online en in de winkel verkrijgbaar tegen een adviesprijs vanaf €42,99. Nu in 5 kleuren waaronder 2 nieuwe trendy kleuren (lila en donkgroen). Voor meer informatie, ga naar philips.be.

Bij vragen, contacteer de persverantwoordelijke:

UPR Agency

Voor meer informatie over Versuni, contacteer:

Persberichten in je mailbox

Over Versuni Belgium

Het doel van Versuni is 'Turning houses into homes'. Het bedrijf is het huis van de merken Philips, Philips Walita, Preethi, Senseo, L'OR Barista, Saeco en Gaggia. Met meer dan 900 patenten op zijn naam omvat het portfolio van Versuni koffie- en keukenapparatuur, en huishoudelijke apparaten voor kledingverzorging, vloeronderhoud, een gezond binnenklimaat, en veiligheid in huis. Producten van het Philips-merk zijn onder andere de Philips Airfryer, Philips LatteGo espressomachine, Philips PerfectCare stoomgenerator, en Philips AquaTrio draadloze steelstofzuiger. Het hoofdkantoor van Versuni is gevestigd in Amsterdam, Nederland. Versuni heeft innovatie-, productie- en commerciële centra over de hele wereld, met vestigingen in meer dan 100 landen.