Start het nieuwe schooljaar heerlijk ontspannen

Wakker worden met de Eco Conscious Edition

Start de dag met lekker krokant geroosterd brood. Kinderen vinden het heerlijk om chocopasta te laten smelten op de toast. Geniet ondertussen zelf van een lekker kopje thee. Wist je dat je dankzij de handige waterniveau-indicator en de één-kops aanduiding, je alleen de hoeveelheid water kookt die je nodig hebt. Zo bespaar je zowel energie als water en draag je een steentje bij aan een beter milieu

De Philips Eco Conscious Edition ziet er niet alleen prachtig uit, ze is ook gemaakt van 100% biobased plastics van biologische en hernieuwbare bronnen. Gebruikte olie die bij het koken achterblijft, wordt verzameld en gerecycled via een milieuvriendelijk proces om deze geschikt te maken voor contact met voedsel.

Een vitamineboost tijdens de pauze

Mix het favoriete fruit van de kids met een portie groenten voor een gezonde smoothie. Zo ben je er zeker van dat ze hun dagelijkse portie hebben ingenomen, en vinden zij het nog lekker en fun ook. De Philips blender 3000 Series komt met een handige tumbler (meeneembeker) om smoothies mee te nemen. Deze kan ook gebruikt worden om een kleinere hoeveelheid ingrediënten in te blenden voor één portie.

Philips ontwikkelde de NutriU-app met tips en tricks om je te coachen naar een gezondere levensstijl. Je vindt er meer dan 200 recepten voor het maken van je favoriete drankjes, maaltijden en snacks.

Laat je outfit shinen

Helemaal in het nieuw, of toch je favoriete zomeroutfit nog een dagje langer dragen? No stress, met de Philips 3000 Series kledingstomer fris je je kledij in een mum van tijd op, en maak je die heel eenvoudig kreukvrij. Wedden dat deze funky handstomer snel het lievelingsobject van zoon- of dochterlief wordt!

De Philips 3000 Series kledingstomer is licht, compact en opvouwbaar. Klaar voor gebruik in slechts 30 seconden. Bespaart je tijd en moeite, geen strijkplank nodig! Stoom doodt 99,9%* van de bacteriën. Minder wassen en strijken bespaart energie en verlengt de levensduur van je kledij. Veilig te gebruiken op alle strijkbare stoffen.

* 1 minuut staand getest door een externe partij op de bacterietypen: Escherichia coli 8099, Staphylococcus aureus ATCC 6538, Candida albicans ATCC 10231

Philips 3000 Series kledingstomer - adviesprijs vanaf €34,99

Frietjes als vieruurtje

Vrijdag is frietjesdag! Maar na de eerste schooldag geniet je toch ook gewoon lekker van frietjes als vieruurtje. Bak ze gemakkelijk in de Philips Essential Airfryer met tot 90% minder vet. De gepatenteerde Rapid Air-technologie van Philips, met het unieke zeestervormige ontwerp, zorgt voor een wervelende hete lucht waardoor frietjes en andere bereidingen vanbuiten heerlijk knapperig zijn en zacht vanbinnen.

Recept van de Philips chef voor verse frietjes uit de Airfryer:
Schil de aardappels en snij er gelijkmatige frieten uit. Zet de gesneden frieten een half uur in koud water of spoel ze af tot het water helder is. Leg de frieten zonder olie in de Airfryer-mand en bak ze halfgaar, 10 minuten op 120 graden. Haal de frieten uit de mand en meng ze met 1 lepel arachideolie olie. Bak de frieten nu mooi krokant, in de Airfryer 22 minuten op 180 graden.

Bent u journalist? Contacteer ons per e-mail. | De persverantwoordelijke beantwoordt enkel vragen van journalisten. Bent u een consument, contacteer dan Consumer Care.

PR Manager Benelux, Versuni

Persberichten in je mailbox

Over Versuni Belgium

Het doel van Versuni is 'Turning houses into homes'. Het bedrijf is het huis van de merken Philips, Philips Walita, Preethi, Senseo, L'OR Barista, Saeco en Gaggia. Met meer dan 900 patenten op zijn naam omvat het portfolio van Versuni koffie- en keukenapparatuur, en huishoudelijke apparaten voor kledingverzorging, vloeronderhoud, een gezond binnenklimaat, en veiligheid in huis. Producten van het Philips-merk zijn onder andere de Philips Airfryer, Philips LatteGo espressomachine, Philips PerfectCare stoomgenerator, en Philips AquaTrio draadloze steelstofzuiger. Het hoofdkantoor van Versuni is gevestigd in Amsterdam, Nederland. Versuni heeft innovatie-, productie- en commerciële centra over de hele wereld, met vestigingen in meer dan 100 landen.